Lexus GS 300

Lexus GS 300’93: prezentacja stylizowanego przez Giugiaro „mniejszego” sedana Lexus GS 300, znanego na niektórych rynkach jako Toyota Aristo; ’98: druga generacja modelu, nieznaczny wzrost mocy, silnik 4.0.

► Dane techniczne
Nadwozia: sedan: 4-drzw., wym. 4965/1795/1425 mm, pojemność bagażnika 405 l, masa własna 1720 kg, ładowność 400 kg.
Silniki: benzynowe, 6-cylindrowe, 24-zaworowe, rzędowe z wtryskiem wielopunktowym: 3.0/212 (T3 ze specjalnym wydechem 219 KM).
Podwozie: napęd na tylną oś, skrzynia 4- lub 5-biegowa automatyczna; zawieszenie niezal. przód podwójne wahacze trójkątne, tył oś wielowahaczowa; stabilizatory.

►    Usterki
•    najmniej awaryjne auta: zdarzają się usterki fabrycznego audio (niewłaściwa obsługa)
•    drobne defekty bogatego wyposażenia
• zużycie zawieszenia (na polskich drogach)

Ceny części w zł
reflektor    3929
błotnik przedni    1409
przekładnia hydr. (aut.) 4224
klocki hamulcowe (przód) 529
szyba drzwi przednich    608
napęd rozrządu    725
Lexus GS 300 3.0, 1995 r.

►    Podsumowanie
Bardzo bogate wyposażenie, zapewniające nadzwyczajny komfort zawieszenie i perfekcyjna niezawodność – limuzyna Lexusa nawet w swoim mniejszym i starszym wydaniu GS 300 zapewnia wszystko to, czego szukają najbardziej wybredni. Muszą być bogaci, bo utrzymanie kosztuje krocie. Wysoki komfort jazdy Niezawodność Wysokie koszty utrzymania

Ten wpis został opublikowany w kategorii Osobowe, Usterki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.