Składanie silników 1300 D/1700 D Fiat Uno

Składanie silników 1300 D/1700 D Po rozebraniu silnika mierzy się wszystkie części i poddaje weryfikacji. Odnośne wskazówki zostały podane w odpowiednich rozdziałach. Po zakończeniu tej pracy i ewentualnej wymianie części przeprowadza się składanie silnika w kolejności odwrotnej niż jego rozebranie. Należy przy tym stosować się do poniższych zaleceń. ■    Elementy przesuwające się lub obracające muszą … Czytaj dalej „Składanie silników 1300 D/1700 D Fiat Uno”

Składanie silników 1300 D/1700 D

Po rozebraniu silnika mierzy się wszystkie części i poddaje weryfikacji. Odnośne wskazówki zostały podane w odpowiednich rozdziałach. Po zakończeniu tej pracy i ewentualnej wymianie części przeprowadza się składanie silnika w kolejności odwrotnej niż jego rozebranie. Należy przy tym stosować się do poniższych zaleceń.

■    Elementy przesuwające się lub obracające muszą być przed montażem posmarowane olejem, który w innym przypadku nie dotarłby do celu.

■    Wszystkie otwory i kanały olejowe powinny być przedmuchane sprężonym powietrzem. Sprawdzić kanały przed ich zamknięciem, czy nie przedostały się do nich żadne obce ciała.

■    Zaleca się korzystanie z tablicy danych technicznych, w której podano graniczne zużycie podstawowych części silnika. W razie wątpliwości część wymienićl

■    Wszystkie uszczelki powinny być wymienione.

■    Stosować nowe panewki.

■    Wymienić również nakrętki samozabezpieczające.

■    Stosować zalecane momenty dokręcania.

■    Przestrzegać wymaganej kolejności dokręcania śrub głowicy, podanej w następnym rozdziale.

■    Zapoznać się z opisem czynności montażowych poszczególnych zespołów.