Wymiana przewodów i chłodnicy powietrza
■ Wymianę sztywnych i elastycznych przewodów powietrza należy przeprowadzać bardzo starannie, aby nie utraciły one szczelności.
■ Zawsze wymieniać opaski zaciskowe od strony ciśnieniowej.
■ Przewody popękane należy wymienić na oryginalne.
■ Chłodnica powietrza jest przymocowana do przedniego pasa nadwozia. Można ją wymontować od dołu po odłączeniu przewodów powietrza.
■ Chłodnicę należy utrzymywać zawsze w czystości, przedmuchując ją sprężonym powietrzem w kierunku przeciwnym do jazdy.
■ Nieszczelna chłodnica nie daje się naprawiać i musi być wymieniona.
WYDECH
Układ wydechowy składa się z kolektora wylotowego oraz tłumików połączonych rurą. Zadaniem układu jest redukowanie do wymaganego poziomu odgłosów spalania silnika oraz wytwarzanie odpowiedniego ciśnienia spiętrzenia gazów. Ciśnienie to jest konieczne do prawidłowej pracy silnika. Dlatego też układ musi być szczelny na całej długości.