■ Zamontować osłonę paska zębatego do kadłuba silnika.
■ Założyć na wałek rozrządu koło zębate i przykręcić momentem 118 N • m.
■ Znaki kontrolne na kołach zębatych ustawić zgodnie z rysunkiem 4.10.
■ Założyć pasek zębaty tak, aby cięgno napędzające było napięte. Uwaga!
Pasek zębaty powinno się wymieniać co 20 000 km lub kiedy zetknął się z olejem albo z płynem chłodzącym. Również w przypadku najmniejszego uszkodzenia zachodzi konieczność wymiany paska. Pęknięcie paska przy pracującym silniku spowoduje znaczne uszkodzenia.
■ Poluzować rolkę napinającą i przyrządem 1860722000 ustawić napięcie paska {patrz rys. 4.14).
■ Dokręcić rolkę napinającą momentem 20 N • m. Zwrócić uwagę, aby przyrząd do napinania się przy tym nie obrócił.
■ Obrócić dwukrotnie wał korbowy w prawo, patrząc od strony napędu rozrządu.
■ Ponownie „zgrać” znaki kontrolne i sprawdzić prawidłowość ich ustawienia. W razie potrzeby powtórzyć operację ustawiania.
■ Jeszcze raz poluzować rolkę napinającą i sprawdzić napięcie paska. Dopiero wtedy ostatecznie dokręcić ją momentem 44 N m.
■ Zdjąć przyrząd.