Mazda – Tuning Postert

Niemiecka kuźnia tuningu – Postert, słynąca z udanych stylizacji japońskich aut przedstawiła  model Mazdy  w nieco zmienionej formie. Auto stoi na szprychowych obręczach z lekkich stopów 7,5 x 17 cali. Szerokie niskoprofilowe opony o 225-milimetrowym bieżniku podkreślają piękną sportową linię. Smukłość uwydatnia też obniżone o 35 mm sportowe zawieszenie gwarantujące sprężystość i pewne zachowanie Mazdy … Czytaj dalej „Mazda – Tuning Postert”

mazda postertNiemiecka kuźnia tuningu – Postert, słynąca z udanych stylizacji japońskich aut przedstawiła  model Mazdy  w nieco zmienionej formie. Auto stoi na szprychowych obręczach z lekkich stopów 7,5 x 17 cali. Szerokie niskoprofilowe opony o 225-milimetrowym bieżniku podkreślają piękną sportową linię.
Smukłość uwydatnia też obniżone o 35 mm sportowe zawieszenie gwarantujące sprężystość i pewne zachowanie Mazdy w szybko pokonywanych zakrętach. Aerodynamikę poprawiono montując niski zdezakospojler z przodu i spojler w formie skrzydełka dociskowego na klapie bagażnika. Do pełni zadowolenia brakowało jeszcze pięknej muzyki rasowego układu wydechowego. Wystarczająco niskie brzmienie zapewniła 90-milimetrowa chromowana końcówka wystająca spod tylnego zderzaka. W tej klasie aut równie ważnym elementem tuningu są wewnętrzne dodatki poprawiające nastrój w kabinie. Właściciel może więc zamówić sobie jeden z wariantów oklein kokpitu: drewno, włókno węglowe lub aluminium. Sportowa kierownica, pedały i gałka zmiany biegów to oczywiście obowiązkowe elementy wyposażenia wnętrza. Wszystkie te ekstrawagancje kosztują.