■ Zamontować osłonę do silnika od strony napędu rozrządu.
■ Zamontować pompę wtryskową.
■ Na wałek pompy założyć koło zębate i przykręcić momentem 49 N • m.
■ Na wałek rozrządu założyć drugie koło zębate i przykręcić momentem 118 N m.
■ Znak ustawczy na kole zębatym wałka rozrządu (w postaci otworu) „zgrać” ze znakiem ustawczym na głowicy.
■ Koło pompy wtryskowej ustawić zgodnie z oznaczeniem umieszczonym na osłonie.
■ Podobnie „zgrać” koło zębate wału korbowego.
■ Założyć pasek zębaty tak. aby cięgno napędzające było napięte.
■ Poluzować śrubę rolki napinającej i dwukrotnie obrócić w prawo wał korbowy.
■ Dokręcić śrubę rolki napinającej momentem 56 N • m.
■ Ustawić koło zębate napędzające według oznaczeń i sprawdzić, czy pozostałe koła ustawiły się prawidłowo. W razie potrzeby skorygować ich położenie, powtarzając całą operację od nowa.
■ Sprawdzić napięcie paska zębatego przyrządem specjalnym 1895751000. Wymagana wartość naciągu wynosi 2,5 kG (2,5 daN).