Land Rover Discovery

Land Rover DiscoveryIX ’89: premiera wersji trzydrzwiowej; ’90: wersja pięciodrzwiowa; X’92: silniki V8, 2.0 16V, automatyczna skrzynia biegów; ’94: zmiany stylistyczne; ’98: nowy model tylko wersja 5-drzwiowa.

►    Dane techniczne
Nadwozia: 5-drzw.; wym. 4520/1795/1930 mm, masa wł. od 1890 kg, ładowność od 650 kg, poj. bagażnika 1290/1970 l.
Silniki: benzynowe: 4-cyl. 2.0 16V/136 KM; V8: 3.5/154-166, 3.9/182; turbodiesel 2.5, 4-cyl. wtrysk bezpośredni/111 KM. Podwozie: stały napęd na cztery koła, skrzynia 5-bieg. man. lub 4-bieg. automatyczna; zawieszenie: z przodu i tyłu osie sztywne, sprężyny śrubowe, drążki Panharda.

►    Usterki
•    luzy w układzie kierowniczym
• wycieki oleju z silnika i skrzyni
• awarie instalacji elektrycznej
• blokująca się skrzynia manualna
• zużycie hamulców i części podwozia

Ceny części w zł
reflektor    270
błotnik przedni    1588
sprzęgło kompletne    1367
klocki hamulcowe (przód) 409
szyba drzwi przednich 2752
napęd rozrządu 499
Land Rover Discovery 2.5 td, 1995 r.

►    Podsumowanie
Uniwersalny samochód terenowy. Auto na gładkie szosy i bezdroża. Można po nich przewozić spory bagaż, a przy tym mieć dość komfortowe odczucia. Najnowsze modele wyposażone są we wszystkie systemy kontroli i stabilizacji trakcji niezbędne w autach tego typu.
Komfort, wytrzymałość Przestronne wnętrze Wysokie koszty eksploatacji

Ten wpis został opublikowany w kategorii Terenowe, Test i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.