Naprawa koła zamachowego
■ W kole zamachowym należy sprawdzić, czy powierzchnia tarcia sprzęgła nie ma rowków i miejsc przegrzania. Powierzchnię można poddać obróbce, zbierając maksymalnie 1,0 mm materiału. Należy przy tym zachować odległość powierzchni tarcia do powierzchni przylegania oprawy sprzęgła. Dla silnika 1300 D wymiar ten wynosi 12.4 mm, a dla silnika 1700 D – 24,0 mm.
■ Jeśli wieniec zębaty ma zużyte lub wyłamane zęby, to należy go wymienić. W takim przypadku należy koło zamachowe położyć na desce i pobijakiem zsunąć wieniec zębaty. Przewrócić koło zamachowe na drugą stronę i położyć je na trzech podkładkach stalowych. Podgrzać nowy wieniec zębaty do 80°C i jednym ruchem nasunąć go na koło zamachowe, fazą skierowaną do przodu. Wieniec powinien zetknąć się z podkładkami.
■ Zmierzyć na tokarce bicie boczne wieńca zębatego, które nie może przekroczyć 0,5 mm.
■ Śruby mocujące koło zamachowe dokręca się momentem 83 Nm (silnik 1300 D) lub 142 Nm (silnik 1700 D).